Ajantasaista tietoa, ohjeistuksia sekä suosituksia alueen koronatilanteeseen liittyen löydät Soiten koronasivustolta

Kaustisen logo.

Tiedote kaustislaisille hyvinvointipalveluiden tuottajille

Kaustislaiset hyvinvointipalveluita tuottavat yritykset ja yrittäjät

Kaustisen kunta on varannut vuoden 2022 talousarvioon määrärahan virallisen statuksen omaavien omaishoitajien tukemiseksi. Kaustisen kunnan vanhus- ja vammaisneuvosto koordinoi tuen jakamista omaishoitajille heidän fyysisen ja psyykkisen jaksamisensa tukemiseksi. Vanhus- ja vammaisneuvosto etsiikin nyt paikallisia kaustislaisia yrittäjiä ja yrityksiä, jotka tuottavat edellä mainittuun tarkoitukseen soveltuvia palveluita. Omaishoitajat tulevat saamaan kunnalta maksusetelin, jolla he voivat lunastaa mukaan ilmoittautuneilta yrityksiltä palveluita – nämä tuottamansa palvelut yrittäjät ja yritykset taas laskuttavat edelleen kunnalta.

Jos olet kiinnostunut lähtemään vanhus- ja vammaisneuvoston yhteistyökumppaniksi ja palveluntuottajaksi tässä tärkeässä asiassa tai tarvitset asiasta lisätietoja, ota yhteyttä palveluneuvoja Meri Kemppiin 20.5.2022 mennessä. Yhteydenotot ja ilmoittautumiset ensijaisesti sähköpostitse meri.kemppi(at)kaustinen.fi/ p. 0406527692. Vanhus- ja vammaisneuvosto tekee päätökset palveluntuottajaksi hyväksymisestä.

Laita sähköpostiin myös lyhyt kuvaus/listaus palveluistasi.

Kaustislaisille omaishoitajille toimitetaan asiasta infopaketti touko-kesäkuun vaihteessa.